Vad tycker och tänker människor om Västerås idag? Hur kommer platsen utvecklas framåt och hur ser det önskade läget för varumärket ut?

Under det här föredraget berättar Anna Ulriksson Biderman mer om Västerås nya platsvarumärke och den nya visuella identiteten för Västerås. Hon ger också tips på hur vi rent konkret kan använda oss av den.

Anna Ulriksson Biderman är varumärkesstrateg på Västerås stad och jobbar med Västerås nya platsvarumärke. Hon ledde varumärkesutvecklingen när Mälardalens högskola blev universitet, och har tidigare erfarenhet av att jobba med olika varumärken inom den privata sektorn.

 

Det här får du:

  • Insikter om hur Västerås uppfattas idag och önskat läge framåt
  • Västerås nya varumärkesplattform och visuella identitet
  • Konkreta tips och idéer på hur du kan använda dig av platsvarumärket
  • Möjlighet att komma med inspel kring vad du behöver för säljstöd, för att kunna marknadsföra din verksamhet i Västerås framåt