Vad gör MerchSweden för att få 10 miljoner visningar på TikTok och ett stort genomslag för sin reklam utan att göra reklam?

MerchSweden har på kort tid fått stor uppmärksamhet. Senast som Årets marknadsförare på Guldstänksgalan. Hur jobbar de för att få ut sina budskap till rätt målgrupp och sälja mängder av ”sneakers”? Hur kan de få 10 miljoner visningar på TikTok under en vecka och bli en hit på Youtube? Nyfikenheten är stor!

Anmäl dig till eventet, ta på dig fina sneakers och var med på ett spännande lunchevent på B26.

Marknadsföreningen erbjuder dig ett intressant event med:
– Insikter i yngre målgruppers närvaro och köpbeteende på nätet
– Förståelse i hur budskap och försäljning kan dramatiseras för att slå igenom bruset
– Aha-upplevelser om  tips och trix som fungerar, och som inte fungerar
– Tankar på vad som driver unga företag och vilka utmaningar som finns
– Möjligheter att bygga nätverk och nya affärer med deltagare på eventet


MerchSweden är Årets marknadsförare 2023 och fått stor uppmärksamhet regionalt som nationellt. MerchSweden har på ett kreativt och experimenterande sätt hittat vägen till sina kunder och skapat bra försäljning på relativt kort tid. Och resan har bara börjat…