Affärer görs mellan människor. Inte mellan logotyper. Det här har några företag börjat förstå gäller även på LinkedIn. Det räcker inte längre med att lägga ut länkar till pressmeddelanden på en företagssida. Detta gäller både för affärer och rekrytering.

En del företag vänder på det; i stället för att prata om företaget så lyfter man fram de anställda och uppmuntrar dem till nätverkande. Dessa företag har insett att nycklar till affärer är relationer, igenkänning, förtroende och tillgänglighet. Saker som vi människor gör helt enkelt.

 

Men hur får man det att hända?

  • Vad behöver du som är ledare göra?
  • Vad vinner du som medarbetare på det?
  • Vad betyder ditt varumärke för företaget och omvänt?

Det är några av frågorna som Rolf Lindström från LinkedCoach igenom på sin föreläsning. Rolf har närmare 30 års erfarenhet av digital kommunikation och har tränat tusentals personer i konsten att använda LinkedIn framgångsrikt.

 

 

Anmälan öppnas så snart datum och plats har spikats.