Hur skapar vi event som lever upp till den nya tidens krav och förväntningar? Under den här föreläsningen får du tips, insikter och inspiration till eget nytänkande från Mårten Diktonius på prisvinnande byrån Minnesota Communication AB. Föreläsningen sker på nya Västerås Kongress.

Att producera event har gått från att handla om praktisk monterproduktion och fristående jippon till att skapa något som ska bidra till att kommunikationsmålen uppfylls. Ofta finns önskemål om mätbara resultat och att skapa engagemang (brand engagement). Samtidigt har pandemin dramatiskt accelererat utvecklingen av digitala och hybridevent.

Den här föreläsning passar därför både dig som har liten eller ingen erfarenhet av att arrangera event och dig som varit med ett tag och vill inspireras till nytänkande.

Ur innehållet:

  • Varför kan vi inte göra som vi alltid gjort?
  • Nästa dimension av möten mellan människor
  • Tänket, verktygen och genomförandet

Mårten Diktonius har arbetat med varumärkeskommunikation och event i över 20 år. Nu kommer han till oss för att dela med sig av det bästa och det senaste. Hans arbetsplats, Minnesota Communication AB, vann inte mindre än två guld på eventbranschens senaste gala Gyllene Hjulet, med bidrag producerade för Scania och HP Sverige.

För att göra allting ännu bättre förlägger vi den här föreläsningen till nyöppnade Västerås Kongress och inkluderar en rundvandring i de nya lokalerna. Missa inte det om du är nyfiken!

Tider:
11.15 – 12.00   Incheckning och lunch
12.00 – 13.00   Föreläsning inklusive frågestund
13.00 – 13.15   Rundvandring på nya Västerås Kongress (för dig som har tid och lust)